How do you know ?


Kl. 10:52 |


Mina fina festivo ljusstakar invigdes i går på riktigt med ljus. De lyste riktigt fint då det blev mörkt ute & jag fick t.om höra J säga att det var riktigt mysigt ;-)

Hej bloggisar! Idag är jag ledig och det känns hur skönt som helst. Man kan väl säga att jag har helg & det märktes av igår! Vi hyrde film "How do you know" en romantisk komedi med Reese whiterspoon & skålade i rödvin & mumsa brieost. Supermysig onsdag kväll


Idag ska jag ta en cykeltur in på stan. Måste springa in på belle vissage för att boka in en tid samt springa in på banken en liten sväng! Eftersom jag ändå är i stan får det bli en sväng in på rummet för att ev sätta sprätt på presentkortet vi fick då vi fyllde år.





Kommentarer
Emelie

Ja, det var synd! Jag är ledig idag, jobbar kväll imorgon och sedan ihelgen är jag ledig eftersom vi ska på dop på sön! :) Hur jobbar du? Jobbar du imorgonkväll? :) Kram!




Kom ihåg mig?