Helg!


Kl. 15:09 |


Uteplats precis i min smak. Den öppna spisen är ju helt underbar...



Stor och rymlig...



Bild: Hemnet.se

Myyys!

Vi ska väl inom en framtid köpa hus. Men att köpa ett hus eller byta bostad nu i dagens läge känns ju som att göra bort sig själv. Men kika på hemnet och drömma sig bort är aldrig fel ;-)

Hej bloggisar!

Nu är det äntligen helg :-) Nu ser jag verkligen framemot tre lediga nätter. Som ni vet så är det sushikväll som är inbokat här hos mig i Granlo ikväll & runt klockan sex ska jag sticka iväg och hämta sushin. Runt klockan sju börjar tjejerna att trilla in. Så nu måste jag sätta igång med att plocka undan lite, duka bord & göra mig själv i ordning!

Vi hörs troligtvis lite senare. Ha en bra fredag bloggisar! KRAM




Kommentarer
Malin & Prinsessan

Kikar på Hemnet gör jag också nu för tiden. Vill ha hus nu. Men som du säger är det ju inte läge att sälja det man har just nu :P



Kram!

SARA SVARAR

Malin & prinsessan: Det är nog att bra att vänta lite nu och ha lite is i magen. Det kanske vänder fortare än vi tror :-) Tänk vad skönt med hus & bara kunna öppna upp dörren till altanen :-D UNDERBART!




Kom ihåg mig?