"Godmorgon"


Kl. 17:34 |


I morgon ser jag fram en trevlig kväll med de bästa tjejerna hemma hos oss! Sushi, gott vin, bra musik & massvis med surr står på schemat. Det finns risk för att kvällen kommer avslutas på ett dansgolv i stan.

Hej bloggisar!

Idag vet jag inte vilket väder sundsvall har bjudit på men det är lite blått på himlen med några moln. När jag åt "frukost" så kom det lite regn. Idag sov jag till kl 16.00 & känner mig riktigt pigg :-) Om några timmar är det dags för natt 2/2! Föregående natt gick hur bra som helst, lagomt med pyssel & morgonen avslutades med ett rejält skrattkalas. Ikväll ska jag ta med LCHF kladdkaka med vispad grädde vilket jag tror kommer uppskattas. Sjuvkårdspersonal älskar fika! ;-)

Nej hörrni, nu ska jag svira om och vi ska bege oss upp mot södraberget och springa 5:an! Jag har mycket energi i kroppen som måste tas om hand nämligen ;-)

Kram




Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆

jo fast hon verkade inté direkt titta där. när hon kom till väntrummet sa hon "någon som ska träffa Eivor?". Hon tog sig inte ens tid att kolla vem som var nästa besökare :p

Malin & Prinsessan

Åh, jag älskar min rosa kofta :) Låter som ni har en härlig kväll framför er imorrn med tjejerna :) Är väl den där festivalen nere på stan nu också tror jag..



Kramis!

Emelie

Det ska bli super trevligt!! :) Längtar såå till imorgon! Kraam

SARA SVARAR

Maria: ok. Låter konstigt =)

Malin: Jaaa =)

Emelie: Toklängtar*

Vicky

Idag är gårdagens imorgon, det betyder att vi ses ikväll! Hör av mig om vi kommer lite tidigare, vilket jag tror vi gör. PUSS!




Kom ihåg mig?