Cocosa, istället för olivoljan ?


Kl. 04:34 |

 

Cocosa Extra Virgin kokosnötolja är idealisk i låg kolhydrat dieter då den inte höjer blodsockernivåerna, och stimulerar dessutom fettförbränningen.

Har du testat det omblogade Cocosa? Var och varannan blogg som skriver om LCHF nämner detta underverk, Cocosa. Jag blir riktigt sugen på att köpa hem en burk och testa. Det ska tydligen vara perfekt att steka maten med.



Klockan är nu precis 04.30, 2½ timme kvar till dagpersonal kommer & ska ta över. Vi har haft en bra natt med lagomt pyssel :-) Nu har jag en natt kvar, egentligen skulle jag ha jobbat tre men snälla A kunde byta. Jag har varit helt tokig den senaste tiden och bokat in sushikväll då jag är schemalagd. Gissa om jag fick panik då jag upptäckte det? :-) Men nu är det löst & det blir som planerat, tjejfest & äta sushi på fredag :-)!

Hoppas ni får en bra dag bloggisar, jag ska sova minst till 15.30! ;-)





Kommentarer
Vickis

Spännande, prova och kom med ett utlåtande, speciellt om den ger en cocossmak!?

Sov så gott! =)

Elin Nylander

Jag har den smakfria Cocosa i te på morgonen. En matsked ungefär. Det hjälper till att hålla mättnad. Jag tycker nog att den är lite för dyr att steka i, men den fungerar absolut till det med!




Kom ihåg mig?