wednesday diary


Kl. 10:23 |


Captain Cardigan från CN ser så otroligt skön ut. Den finns hos tintinstyle.se men tyvärr inte i min egen storlek.

Lite seg start på denna onsdag men nu är jag igång! Kaffe kan verkligen göra underverk. Idag börjar jag jobba kl 13.30 & eftersom det är sol så får det bli en cykeltur till jobbet. Tänkte testa en annan väg än den jag brukar ta, så jag måste nog börja lite tidigare utifall jag skulle cykla vilse ;-)

Igår kväll hade vi middagsgäster, Lina & Daniel. Givetvis blev det grillning, lite grönsaker i ugn & två olika såser. Chili & Mango såsen från santa maria måste ni bara testa! Det är våran favorit här hemma. Förra året leta vi efter den men tror den blev total slutsåld. Så nu har vi bunkrat upp i skafferiet här hemma ;-)

Tjingeling




Kommentarer



Kom ihåg mig?