Fridaynight diary


Kl. 23:58 |


Det finaste fatet av J fick jag i päskpresent samt ett välfyllt lila påskägg med mina favoritgodisar!

Hej bloggisar! Nu har jag tagit en välförtjänt ledig helg. Gick av passet strax före halv fyra, kom hem & kände mig riktigt nöjd med veckan som har varit. Det som förgyllde känslan ännu mer var att jag fick resultatet på tentan jag skrev för ca tre veckor sedan, godkänd! :-)

Ikväll är jag solokvist då J grillar med sina arbetskamrater. Jag har myst på här hemma & set lite på webtv, druckit cola zero & ätit lite smågodis. Spanat in Nelly´s rea har jag även hunnit med ikväll, men blev lite besviken då det inte fanns något plagg från Odd Molly!

Nu ska jag placera mig i vardagsrummet igen & se på klassikern stulna år med Angelina Jolie. Sist jag såg den hade jag magsjuka i Thailand, phuket!

Just ja, om någon vecka ska jag berätta en hemlis för er. Kan nästan inte hålla mig nu ska ni veta :-) !!




Kommentarer
Emelie

Riktigt snyggt fat!! :)

LINDA

Hmm en bulle i ugnen kanske? ;)




Kom ihåg mig?