Friday diary


Kl. 21:01 |
Äntligen är det fredagsmys! Vi har precis ätit middag som bestod av sallad, fläskarré & beasås. Strax innan vi åt så svängde jag ihop kladdkakemuffins som vi senare ska äta tillsammans med lite grädde och jordgubbar, mums!  Det blir en tidig fredagkväll eftersom jag jobbat imorgon förmiddag & det känns lite läskigt att inte ha någon aning om vad som väntar imorgon eftersom jag inte jobbar ikväll, men det brukar gå bra :-)

Annars så har jag varit i skolan idag & lyssnat på en föreläsning, den andra stod jag över & letade lite artiklar istället med resultat. Det blev en prommis hem i mina nya vita converse som fick följa med hem i onsdags. Jag & J utnyttjade erbjudandet köp 3 par skor betala för 2 eftersom vi båda behövde nya joggingskor. Jag ska visa er senare vilka det blev för mig, men jag är sjukt nöjd iaf :-)

Trevlig fredagkväll önskar jag er!




Kommentarer
Lisa Mesch

Hej. Kan meddela att vi nu kl 03.24 har 14 lediga plattser på Mava. Man tror att man hamnat på fel arbetsplatts. Hoppas bara att det håller i sig nu. Välkommen till jobbet. Kram




Kom ihåg mig?