wednesday diary


Kl. 13:41 |
Hej bloggisar. Är allt bra ? Jag har nyss fått tagit 2 alvedon & krupit ner under täcket i soffan. Om 2 1/2 timme börjar jag jobba & hoppas skallebanken har försvunnit. På förmiddagen så lunchade jag & J, vilket var evigheter sedan! Sen skjutsa jag tillbaka J på jobbet & då passa jag på att gå in en sväng på birsta city! Hårspray, hårnålar & ny mascara inhandlades.




Påvägen hem hämtade jag ut paket som innehöll the FONDA DRESS från Odd Molly. Jag är lite osäker på färgen, måste rådfråga J! Annars så är den helt underbar :-)

Nu ska jag lägga huvudet på kudden & blunda i några minuter så jag orkar med att jobba fram till 24.00! Kram




Kommentarer
sara

Hej! allt e bra med mig...Plugg idag! Jag är mäkta less...

Blir avis på dig som kan ränna runt på Birsta och handla grejjer;) hehe!

Hoppas du mår bättre i förkylningen, du går väl inte tillbaka för tidigt och jobbar nudå? Sköt om dig! /Sara

Anna-Maria

Kände att jag måste kika in - den är ljuvlig!! Tror att färgen passar dig. Du kan ju alltid unna dig en grå nästa månad eller en Blingo ;) kram




Kom ihåg mig?