Tack Ronia


Kl. 18:42 |

 

Brunt! Precis som jag vill ha det. Klippte ca 1 cm, mer behövdes inte, tur! Jag hade räknat med en minst 5 cm eftersom det var ett tag sedan jag klippte mig, men tydligen har jag ett starkt & fint hår. Min frisör gör alltid det lilla extra, som idag använde hon sig av en volume master & vikte lite med plattången. Nice ! Sen att hon vet precis hur jag vill ha min kaffe, eller rättare sagt min Latte är ett STORT plus! Att gå till frisören handlar inte bara om att klippa sig eller färga håret, man ska känna sig speciell & det är min frisör extra bra på.

Proppmätt! Blev bjuden på tacos av svägerskan & svärfar, mums så gott det var. Nu ska jag plocka lite här hemma & sen blir det soffläge till halv åtta hos mig börjar & senare IDOL! Så härligt med hösten med alla seriestarter, eller hur ?


Trevlig kväll





Kommentarer



Kom ihåg mig?