saturday diary


Kl. 17:55 |
Hej på er. Här hemma är det sjukstuga, fick gå hem tidigare på jobbet eftersom jag är tokförkyld. I mo Nyser, snörvlar, tappat rösten & helst av allt vill huvudet bara lyfta som en ballong upp i luften. Inte så mysig känsla direkt. I morgon är jag sjukskriven. Jag räknar med att vara frisk till på tisdag då jag ska jobba kväll. Men vi får se. Vad händer ikväll ? Tydligen så får vi besök & tror vi ska se på film. Förhoppningsvis lagar J något gott till i kväll, även om jag inte är direkt sugen. Men det är ju faktiskt lördag kväll.


Nu ska jag koka mig en kopp te med massa honung & ta lite nässpray..




Kommentarer
Sara

Hua! Det verkar gå några ruskiga förkylningar. Vad bra att du kunde kila hem tidigare och klokt att du sjukskrev dig imorn, låter som du behöver vila massor nu. Låt mannen ta hand om dig och krya på dig!



ps. Vad roligt att det är EGO du med har som träningshak. Jag ska definitivt ta mig i kragen och börja utnyttja mitt kort jag med.



Kram




Kom ihåg mig?