Inte riktigt kry


Kl. 10:18 |
Godmorgon! Vaknade före Johans klocka i morse & det är så skönt att vakna utvilad. Halsen är sisådär & huvudet känns som en ballong. Dricker te nu för fulla muggar & snart blir det 2 alvedon. Ute faller regnet & det är en riktig höstdag, ett par hunters skulle sitta fint på mina fötter idag då jag ska ut.

Börjar jobba kl 13.30 & innan det ska jag ta mig en tur runt stan, ska b.la in på naturkompaniet & klämma på en jacka som kanske ska få värma mig i vinter.  Har längen varit sugen på en fjällräven, men eftersom jag pluggat större delen av mitt liv så har det aldrig varit något alternativ förrän nu. Har du hittat årets vinterjacka eller kör du på samma som förra året?

Hoppas ni får en bra start på helgen & jag hoppas kunna se IDOL på jobbet ikväll ;-) Wish me luck ;-)




Kommentarer



Kom ihåg mig?