Host host & snörvel


Kl. 10:32 |
Huuua vilken jobbig natt, har gått upp gånger flera & flera ggr vaknat upp & fått känslan av att jag badar i sänge. Troligtvis måste jag ha haft feber inatt. Det onda i halsen har nästan försvunnit, nu är det hostan & det täppta i näsan som är värst. Börjar få lite ont över lungorna & det beror nog på hostan.

Vi har precis ätit lite frukost & läst varsin del av tidningen (för er som inte vet så är ST uppdelad i två, perfekt! Snart är det dags att byta..) Vad som  händer idag vet jag inte, troligtvis inte så mycket. Se repriserna av IDOL & fixa till en matlista för veckan som kommer.

Underbart höstväder är det ute men det blir ingen promenix för min del... nu är det bara vila vila & vila som gäller! För jag har inte planerat att vara sjuk i många dagar till.




Kommentarer



Kom ihåg mig?