Dinner


Kl. 18:15 |


Idag blir det snabbmat till middag, Karl - Johan svamp soppa! Måste få i mig lite nu innan spinningen kl 18.00, kvällsmål får bli kesokaka som jag precis stoppat in i ugnen.


Hej på er. Snabb update här, känner mig lite stressad. Har haft en hyffsad bra dag på jobbet, fick gå hem lite tidigare vilker såklart uppskattas :-) klockan 18.00 blir det ett spinningpass & om jag känner för det så kanske CORE efteråt. Ikväll blir det som vanligt mys framför halv åtta hos mig & IDOL! Hösten är nog inte så dum ändå..




Kommentarer
FLOOSAN

gott gott

Sara

Hej Sara!



Vart tränar du? hurtig du är! önskar jag hade samma energi=) Jag har ett 14klipp på EGO, hoppas det är där du tränar så känner man ngn som är där iaf. Det köptes ifjol så det är nog på tiden att det börjar nyttjas=) Kram/Sara E




Kom ihåg mig?