Jag&stjärnorna


Kl. 20:56 |

 

Det blev en kort joggingtur på ca 34 minuter & jag är MER än nöjd! Radio107 spelade riktigt bra musik så jag ville aldrig stanna. Älskar dessutom att springa i mörket, underbart! Just det, trädörrarna ska bytas ut mot VITA inom kort. Eller ska jag måla dom ? Någon som har erfarenhet om vad som är bäst ?


Ååå vad skönt det känns att jag kom ut på en kort tur
iaf, det var ju inte tänkt men det spontana blir alltid bäst. Det sista som fanns kvar av Pasta Carbonaran smakade fantastiskt kan jag lova. Dock kommer det dröja ett tag innan den fantastiska maträtten lagas här hemma igen eftersom jag ätit det 3 dagar i rad nu.

Tänkte summera denna veckans träning & det ser ut såhär;

2 st ZUMBApass
4 st Jogg

Det var bättre än jag trodde, riktigt bra start med andra ord! Veckan som kommer ska jag klämma in lite styrka, ska bli skönt att få krossa lite muskler :-)

 





Kommentarer

Zumba är sååå skoj!




Kom ihåg mig?