Välkommen november


Kl. 12:36 |

1:a November 2010! Idag hoppas vi på att Johan får komma hem från sjukhuset, kanske tycker doktorn att han behöver ett dygn till antibiotika intravenöst men eftersom det redan har blivit så mycket bättre borde han få komma hem ;-) Väntar med iver på att han ska ringa!

Frukosten har slinkit ner i form av råggrynsgröt med lågkalori-aprikoskräm & lättmjölk. Den gigantiska tekoppen smuttar jag på nu medan jag bloggar. Planen var ju som ni kanske vet att träffa tjejklassiker gänget idag & springa vid sidsjön, men det blev inställt. Istället hoppas jag på ZUMBAN ikväll kl 18.35. Kanske att jag kör lite armar före, vi får se!

Idag ska det veckohandlas & jag har inte den blekaste vad vi ska äta, kom gärna med tips på snabba nyttiga måltider :-)





Kommentarer
Sanna

Nej jag har inte heller några matförslag, förstår inte varför det ska vara så svårt att komma på. Varöfr kör du inte lchf längre? Ska du åka något lopp innan tjejvasan? Brukar väl finnas några som inte är så långt för dig att åka till, vi åkte "Njurunda runt" förra året och det var ganska bra förutom att det blåste så spåren yrde igen och det var knädjup lössnö på vissa ställen:)

Sara

Sanna: Jag har inte planerat att åka något lopp före tjejvasan, men kommer åka så många mil jag bara kan!



Jag äter inte lchf för att jag älskar pasta, bröd osv..kunde inte stå emot & då kändes det meningslöst att kämpa. Äta lite av mycket är min melodi just nu på rätt tider. T.ex kolisar på fm/lunch. Mycket protein till em/kväll :-)



Njurunda runt ska jag kolla upp!!



Kram




Kom ihåg mig?