Thursday diary


Kl. 12:12 |


Ny duk, ljusfat & ljus från VILLAGE. Lite höstligt sådär...jag SKA stryka duken !


Hej på er. Idag vaknade jag med skallebank & en liten orolig mage, så typiskt när jag är ledig. Ska strax ta en promenad in mot stan för att pricka av min todo lista, för dagen. En sak har jag skjutit upp alldels för längen & det är att hämta ut min BlossaX glögg. I eftermiddag då J kommer från jobbet ska vi ut & äta middag, dock inte på någon favorit restaurang, men omväxling förnöjer heter det va ? Ikväll blir det torsdagmys till Robinson eftersom det inte bli rnågot fredagsmys till IDOL!


Troligtvis blir det en träningsfridag även idag, men det kompenserar jag med 1 mil i morgon med J eftersom han är ledig! Vardagsmotion räknas inte som träning.





Kommentarer



Kom ihåg mig?