Thursday diary


Kl. 17:20 |
Hej bloggisar! Hoppas ni har haft en bra torsdag så här långt, själv så steg jag upp ur sängen för ca en timme sen. Har satt igång en tvätt & stoppat i mig lite mat, laddar inför skidturen :-) Ser på termometern att det är -10 grader & jag är väldigt frusen av mig, jag vet att jag kommer bli varm efter en stund men det är alltid lika gruvsamt! Igår var det bara -4 men då blåste det ordentligt istället. Det jag har kommit fram till är att jag behöver bättre kläder att åka skidor i!


Efter skidturen blir det till att ladda inför natt 2/2. Hade förövrigt en riktigt bra natt som var så jag hoppas det håller i sig :-)


Men innan skidåkningen ska jag hämta min käraste ägodel, min iphone ♥♥




Kommentarer
Sanna

Hur långt är det runt Sidsjön som du brukar åka/springa runt?

Sara

Sanna: Runt sidsjön är det bara 3 km! ..påminner om lillfjärden men är lite större :-)




Kom ihåg mig?