Spårat på södraberget


Kl. 02:21 |
Äntligen! Snökanonspåret 2.5 på södraberget är tryckt. Tror det blir en premiärtur i helgen, får ju hämta mina fina skidor på fredag! Jajjamensan, idag investerade jag i ett par fischer skidor & ett par salomon pjäxor. Hoppas jag kommer bli nöjd med dom. Tyvärr får inte J sitt paket förrän i början på december men runt snökanonspåret får man även springa på sidan ;-)

Så förutom en fredagsfika hos Eva & Sushikväll på lördagen så blir det nog en hel del skidåkning. Förutsatt att vädret tillåter...

Back to work !




Kommentarer
Sanna

Näe vad avis jag blir. Vi har bara fått en decimeter snö, kanske att de gör ett skatespår men jag är ingen stjärna på skate kan jag lugnt säga. Dessutom är det så sjukligt jobbigt, det går liksom inte att åka lugnt när man blir trött då stannar man typ och det vill man ju inte.




Kom ihåg mig?