Solokvist denna fredagkväll


Kl. 19:24 |



Denna fredagkväll skulle jag gärna mysa runt i dress från OddMolly!


Trevlig helg bloggisar! Idag sov jag inte mer än ca 4 timmar, hade ju bokat in fredagsfika hemma hos Eva, 14.30 var jag på plats efter en kall dusch & make.  Sandra & Carro var också där & det var så mysigt att ses. Så nu är jag lite lagom trött & mosig. Sambon har åkt iväg till grabbarna ikväll så jag är solokvist, om han vore hemma så skulle jag ändå inte vara till något vidare sällskap. Blir en tidig kväll för mig, jag blir glad om jag orkar se hela idol.


Ljusen är tända i lägenheten & jag har börjat små städa lite idag eftersom jag får lite tjejbesök imorgon. Vi ska äta sushi & se på Så mycket bättre. Tänkte ro ihop en efterrätt som jag ska bjuda på & jag tror nästan jag ska börja förbereda den nu innan IDOL börjar.


Hoppas ni har en mysig fredagkväll vad ni än gör!





Kommentarer



Kom ihåg mig?