Skrotar runt


Kl. 16:39 |
Idag har jag verkligen inte gjort annat än att skrota runt här hemma i myskläder & sne toffs på huvudet utan smink. Halv sovit lite på soffan med tv´n som bakgrund. Känner mig lite piggare nu & ska fixa lite här hemma innan J kommer innanför dörren med ingredienserna till lammgrytan vi ska koka ihop ikväll. Det är första gången lammgryta ska tillagas i vårat hem & förhoppningsvis inte den sista gången... kommer med recept sen om den smakade bra, men kan avsöja att den kommer vara ordentlig kryddig med bitar av aprikoser & plommon i.


Ps. Fick hem en offert från ANOVO där min älskade iphone är & jag kommer få en ny. Brännskadan gick ej att åtgärda, vilket jag har förfarat. TUR jag har DRULLEförsäkring, min HEMförsäkring hade inte gällt eftersom det inte började brinna...DS.




Kommentarer
Martin The Edge

Hej!

Äntligen fredag med allt vad det innefattar.



En liten fråga - Hur många bloggar läser du / dag?



Tittar du in på bloggen - Glöm inte anmäla dig till "Veckans blogg" som du hittar i kategorin Tävlingar!



Ha en riktigt trevlig kväll!

Anonym



2010-11-19 @ 16:26:13





URL: http://jaevlafanny.blogg.se/




Postat av: Cissi

Vad tycker du om min sminkning i senaste inlägget? =)




Kom ihåg mig?