Några rader...


Kl. 04:18 |


Hej bloggisar! Nu är klockan 04.10 när jag börjar knopa ihop detta blogginlägg. Som ni märkte så blev det inget bloggande igår, istället var jag ute i töva & åkte längskidor. Vi hade planen på att åka milen men vi kom bort oss så jag vet inte hur långt vi staka oss fram & inte heller hur längen vi var borta. Men det kändes mycket bättre igår än första gången jag åkte skidor. Jag är lite feg för när det går för fort nedför... men idag NJÖT jag, eftersom stakningen var så jobbig (Det gäller att passa på att vila, med J får jag ingen vila).


Imorgon blir det en träningsfridag för mig, dock kommer J sticka iväg medans jag sover. Annars så har jag knopat ihop ett bodypumppass & 2 skidpass denna vecka. Det är godkänt men inte mycket mer än så. Planen varje vecka är att åka minst 3 ggr längdskidor & 1-2 styrkepass iform av Bodypump eller genomkörare i gymmet.


Nu medans jag har tagit mig an att skriva ett litet blogginlägg ska jag passa på att säga VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN MAXIMILIAN! Söta & inredningssäkra Anna har blivit mamma.


På återseende fina ni! Nu ska jag koka mig nattens sista kopp te & prata med mina underbara kollegor!♥♥




Kommentarer



Kom ihåg mig?