Löss ?


Kl. 16:54 |


Morgonsvullen i ansiktet... med favoritmuggen från IKEA


Godmorgon på er! Känner mig riktigt pigg trots att jag bara jobbat en natt, brukar vanligtvis vara som ett vrak. Pimplar i mig lite vanlijte nu & ska strax hoppa in i duschen. Idag är vi bjuden till svärföräldrarna för middag & det kunde ju inte ha passat bättre eftersom laga mat är inget jag gillar efter nattjobb :-)


Min mor ringde för en timma sedan & berättade att hela ressällkapet som jag åkte med till Egypten har fått löss! Så jag har nu kammar igenom mitt hår noga & Johan har kikat noga i håret, men vi ser ingenting som kryper. Det kliar inte ens i mitt hår. Så frågan är, hur kan alla de andra ha fått löss utom mig ? Eller kommer det helt enkelt inte från Egypten ? Lillkusin som jag delade rum med har löss, så det vore ju konstigt om inte jag har löss om det nu skulle komma från Egypten.


Nu blir det en snabbdusch & tillfixning. Om 35 minuter ska vi befinna oss i Bergsåker... Kram så längen!




Kommentarer
Sanna

Fasen Sara du svarar ju inte på kommentarer. Usch det kliar i mitt hår bara av att läsa det här inlägget:)

Vickis

Jag hoppas du inte får egyptiska löss Sara! :(

När blir det middag då? ;)




Kom ihåg mig?