Jag har gått i ide


Kl. 20:00 |
Idag låg jag kvar i sängen ända fram till klockan 16.00, skönt. Otroligt skönt. Dock är det lite tråkigt att det bara är mörkt ute då jag är vaken. Har snart gått halvtid på min nattperiod nu & det känns bra. Det enda som inte känns vidare bra är att hela jag går i ide. Jag sover, sover, sover, äter & jobbar. Mycket mer finns det inte ork till. Träningen kommer i kläm & jag blir sjukt nöjd bara jag kommer ut på en promenad. Så dom dagar jag är ledig får jag pressa mig själv till att träna & hitta på roliga saker, annars blir jag deprimerad. 


Idag stod jag i valet om ett skönt bad eller en kort joggingtur & vad det blev vet ni redan om... *Skämmes*


Nu börjar Robinson & jag hinner bara se en liten bit, natt 2/2 är här & det känns sjukt bra att det är sista natten inför 3 lediga.

KRAM!




Kommentarer
Sanna

Du förresten vad köpte du för utrustning? Skidor, pjäxor och stavar alltså? Modellnamn tack inte bara märke:) Och jag hade rätt, vi har skatespår i Njutånger, imorrn måste jag ut och plåga mig lite..

Emelie

Hej Sara! De blir kanoners med sushi, vin och så mycket bättre! ;) Lördag passar perfekt! Jag har pratat med Victoria nu på kvällskvisten! :) P skjutsar oss, vi hämtar Vicky och sedan brummar vi mot Granlo! Ska bli jätte kul! :) Vilken tid ska vi säga på Lördag? :)



Tack för kommentaren ang C-uppsatsen! :) Vi tror också att det är mest praktiskt att vi skriver tillsammans.. :) Vi tänkte sätta oss ner framöver och skriva ner lite olika ämnen och sedan söka artiklar, så vi ser vad de finns mycket forskat om! :)



Hoppas att du får en bra natt på jobbet och att den går fort! :)



Vi ses på Lördag! :D

Kramkram!

Emelie

De blir kanon de! :) Glömde skriva ner mitt nr: 073-8011734 i förra kommentaren :) Har lagt in ditt nr på mobilen! Vicky sa att hon hade koll på vart ni bor! :) Så vi borde hitta, annars slår vi en pling! Hur gör vi med maten? Ska vi stanna och köpa den? Jag äger också en restaurangchansen! :) Kram!

Emelie

Vi fixar det vi! :) Ja, 40 bitar lär nog räcka! ;)




Kom ihåg mig?