Frulle!


Kl. 16:47 |
 

1.Gröt med någon matsked Perelli-proteinpulver höjer proteinhalten om så önskas.  2. Favorit bärmixen! Synd det inte finns större förpackningar, blir slut så snabbt!


Godmorgon ! Idag steg jag upp ur sängen strax efter 15.00 fast jag ställt klockan på 16.00, men kroppen var väl utvilad antar jag. Har haft en kaotisk natt på jobbet & mer än så tänker jag inte nämna. Nu laddar jag med en ordentligt portion med gröt som jag piffat med lite extra protein, allt för att orka med ett PUMPpass kl 17.35! Egentligen är jag kanske dum som kör ett PUMPpass idag eftersom Johan får sina skidor imorgon & då blir det en tur upp till södra. Jag kommer få gräslig träningsvärk efter pumpen...


På återseende kära ni.




Kommentarer
Vickis

Ser farligt ut att ha proteinpåsen på spisen..;-)

Sara

Vickis: Du är roligt du! Men jag är mer försiktig nu ;-)




Kom ihåg mig?