En kväll på södraberget


Kl. 13:42 |



Kvällen outfit blev jeans & blus/tunika från VILA. Fossingarna fick på sig ett par hight heels med öppen tå.

 

Maten! tyvärr glömde jag naturligtvis bort att fota förätten. Jag är riktigt nöjd med gårkvällens meny, sovayakålen var riktigt god & vi ska inte tala om efterätten. Cocosparfait SKA jag prova laga till här hemma, den fick mig tillbaka till THAI där jag ofta drack coconutshake ;-) Himmelsk!


Godmorgon. Som ni säkert förstår hade vi en riktigt trevlig kväll på södraberget med Wallmans! Det var ett riktigt bra drag & vi hade turen att bli placerade bredvid roliga människor. Då showen var över tog vi ett glas i baren & sen åkte vi faktiskt hem. En riktigt bra kväll! Tack älskling.


Jag kan nästan inte tro att jag ska vara ledig idag, helgen har på något sätt gårr ganska så sakta, vilket jag naturligtvis är väldigt tacksam över. Kanske beror det på att J har haft långhelg ?  Vädret är riktigt trist & vi har väl inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på. Oftast brukar söndagar innebära massa fix inför veckan, b.la storhandla. Vad gör ni idag ?


Vi hörs senare ...





Kommentarer



Kom ihåg mig?