Nuär dom gifta


Kl. 14:06 |


Bild: Aftonbladet.

Nu har Laila & Niklas gift sig, se vilken vacker klänning hon har på sig !

Idag tog jag en rejäl sovmorgon, steg inte upp förrän efter klockan tolv. Anledningen till det är att jag ska jobba i natt. Har läst lite bloggar, kollat facebook & vasaloppet går i bakrunden. Grattis Brink! Snart är kaffet uppdrucket & då blir det en powerwalk, det var längesedan nu! Till veckan börjar träningen inför vårruset, målet är att springa rundan på bättre tid än förra året. Det borde jag ju klara!

Ska du springa vårruset? LITE snopet att landstinget INTE tänker sponsra dom anställda iår, men jag är ju inte direkt förvånad !





Kommentarer
Sanna

Vad hade du för tid förra året då? Hur långt är det? Vilken tur att du inte valde Birka, vågade inte kommentera eftersom jag inte visste vad du tyckte, men du passade mycket bättre i Ray Ban och Vouge.

sara

Sanna: Vårruset är 5 km. Förra året jogga/gick jag på ca 38-40 minuter. Skulle vara kul att närma sig 30 minuter... Det finns bra träningsprogram på marathon.se för löpning :-)



Haha..Birka glasögonen känns riktigt tantiga & för grå! Har aldrig varit ett alternativ att köpa dom ;-) Inte behöver du vara rädd att kommentera :-) Ärlighet uppskattas!

Sanna

Okej. Ja jag har sett träningsprogrammen på maraton.se men jag tycker de träningspassen är lite korta, men om man tränar något annat samtidigt räcker det nog. Jag tror jag ska satsa på vansbro-simmet i år. Sen springer jag nog blodomloppet eller nåt sånt också. Någon gång ska jag springa maraton också men det är svårt att hinna träna så mycket som krävs för det när man har små barn, i alla fall om man vill hinna umgås med familjen också. Drömmen är New York.maraton men det dröjer många år om det överhuvudtaget händer. Om man väl har tagit sig till New York kanske det finns roligare saker att göra:)




Kom ihåg mig?