Nu är pappelina på plats


Kl. 19:01 |
 

Det blev 250 cm lång pappelina & vi är så nöjda. Snart känns köket komplett, bara det vita köksbordet som fattas. Här ser ni mina nya öljettlängder som är i behov av lite uppfållning ;-)



Varje fredag köper jag färska blommor till hemmet & säsongens är ju tulpaner. I fredags hade jag glömt bort att handla hem, men J överasskade mig med dubbla buketter:-)


Det blir en update från jobbet ikväll om jag får möjlighet. Nu vill jag veta vad du tycker om mattan i köket! :-)

Kram kram




Kommentarer
Sanna

Ni har verkligen en jättefin lägenhet. Och mattan är också snygg. Ja visst måste man unna sig blommor, jag köper också varje fredag men nu börjar jag tröttna på tulpaner jag är så ombytlig, nu vill jag att det ska bli sommar så jag kan plocka in blommor direkt från rabatten.

Emelie

Mattan passar jätte bra in där i köket! :)




Kom ihåg mig?