Lördagen började i gymmet !


Kl. 17:09 |
Lördag 20 mars & det har varit ett riktigt VÅRväder, tror det har varit 8 plusgrader. Min dag började med en stor portion havregrynsgröt & sen direkt till gymmet. Körde igenom hela kroppen medans J tvättade bilen, jag hann precis att börja med intervallerna på bandet då J ringde & stod utanför. Efter träningen fick vi skynda oss hem & byta om eftersom vi skulle träffa svärföräldrana för en lunch på biteline. Det blev en mediumstekt biff med grönsallad, riktigt gott. Blev några ärenden på stan, b.la köpte jag ett paket till min vän M som snart fyller år. Sprang in på teliabutiken för att kika på en ny telefon & det lutar mot en iPhone, men jag har inte riktigt bestämmt mig. Tycker att den känns så stor & klumpig, eller ? Påväg till bilen blev vi stoppad av ST, svarade på en fråga och blev med på bild, typiskt! 

En snabbis ut till birsta har vi också hunnit med, vi är på jakt efter två trösklar till lägenheten. Ett nytt besök på K-rauta i morgon får det bli då vi hade så fruktansvärt svårt att bestämma oss. Nu är vi hemma & jag har precis fikat lite grann, den vita chockladkladdkakan tänker jag INTE rekomendera, den är alldeles för söt. Usch. Vill ni ändå ha receptet ?




Nu har jag blivit lite rastlös, kanske ta intervallerna ute i solen nu istället ?
 






Kommentarer



Kom ihåg mig?