@ hospital


Kl. 01:23 |
Hej på er. Antar att många av er ligger & sover, antingen nära eran käresta eller kramar om kudden ;-) Själv så är jag på jobbet, vet dock inte riktigt hur det ska gå eftersom jag är så trött. Har druckit x antal koppar kaffe men koffeinet gör inte sin verkan.

I går körde jag ben på ego. Blev uppvärmning i benpressen & sen blev det lite framsida, baksida & jag avslutade med utfall (fristång med bara 10 Kg, 3 set med ca 15 rep). Denna vecka tänkte jag försöka köra i gymmet & dela upp musklerna, så i morgon lutar det nog mot axlar & bröst! (jag vet att det blir mycket om träning här i bloggen just nu, men det beror på att det peppar mig att skriva om det).




Skulle kunna göra vad som helst för att ligga här nu bredvid mitt hjärta! Men jobba måste man ju...

Nu ska jag börja se på saltön & sen blir det nog senaste avsnittet av trueblood. Tiden går så mycket fortare då man ser på webtv...




Kommentarer
Ida

Visst peppar det mycket att skriva om träningen! Jag är lika dan! =)

kram




Kom ihåg mig?