Att det ska vara så svårt...


Kl. 19:22 |

att ta det lite lugnt på Linas spinningpass (hade tänkt ta det lite piano) Grymt bra musik & jag trampa som aldrig förr, intervallerna kändes underbara! Det tog några minuter till benmusklerna & rumpan blev mjuk & kom i gång, träningsvärken jag har är hemsk!  Nu är jag hemma och har precis ätit middag, det blev viktväktarnas Moussaka, riktigt gott & busenkelt. Hur tråkigt är det inte att laga mat till sig själv ?


 

Såhär peppad var jag innan spinningpasset ;-) Här se ni en lite sneak a peak av min nymålade toalett, kommer före & efter bilder snaaaaaart.


Nu är ljusen tända här hemma, godisskålen är laddad, cola zero ligger på kylning & det är så tyst...det märks att J inte är hemma. Jag är så GLAD att jag har hittat den som jag vill leva resten av mitt liv tillsammans med. Hellre snusar, playstation "pang pang" , strumpor på golvet & smutstvätten bredvid tvättkorgen än att leva ensam. Nightmare! 


Har du hittat den du vill leva resten av ditt liv med ?





Kommentarer
KIKKI

hehe, det är underbart att ha hittat "den rätte" :D det har jag med =)




Kom ihåg mig?