18 kg


Kl. 21:46 |
Precis hemkommen från Hudik nu med 18 kg Aberdeen Angus kött (nötkött som stockholmarna betalar ca 400:- kg för i saluhallarna). Har laddat frysen men många fina bitar, b.la oxfilé, biff & entrecote! Givetvis hel del köttfärs. Det känns så bra att veta vart köttet vi äter kommer ifrån!


Min  kväll kommer spenderas till att packa resväskan eftersom jag lämnar sundsvall för 3 dagar i huvudstaden. Där kommer jag träffa J (äntligen), fira Madde som fyllt år (en utekväll med champagne & klackar) & förhoppningsvis lite shopping. Kl 12.32 går tåget söderut...Nu ska jag byta om & bege mig ut på en kvällspromenad, måste lämna tillbaka wallanderfilmen som jag hyrde igår.






Ett nytt gloss från isadora fick följa med hem idag. Tror färgen hette princess rose, färgen syns väl inte så bra här...


Känner jag mig rätt så hörs vi lite senare & då ska ni få se mina nya skor som fick följa med mig hem...riktigt snygga & framförallt otroligt sköna!


Kram så längen




Kommentarer



Kom ihåg mig?