Just nu...


Kl. 19:59 |



Ljusen är tända & jag har myst ner i soffan till halv åtta hos mig.

 

Den fina orkidén...

Gokväll! Vi kom ganska nyligen hem faktiskt, då J kom hem blev det en sväng in på stan för en spontan middag ute i solen på tuman hand. Tyvärr fick vi åka hem lite tidigare då jag fick så ont i magen, antagligen är det äpplet eller soppan som jag har börja äta. Det var lika visa igår... Nu börjar det iaf kännas bättre, ett varmt bad gjorde susen. Nu ska jag läsa era bloggar & sen blir det MYS i soffan med J, vilken underbar ledig dag jag haft.

Kram

 





Kommentarer
Emelie

Det är såå fint med orkidé! Mina dör hela tiden!! Tycker jag gör allt man ska göra, men lyckas ändå inte! Har du några bra råd att ge mig? ;) Ser att vi har nästan likadan tv-bänk! :D Bara benen som skiljer och hantagen har vi i mitten! :)




Kom ihåg mig?