Friday


Kl. 11:24 |



Igår innan middagen med tjejerna från jobbet sprang jag inom Åhlens för att köpa ny mascara. Favoriten Hypnose + ögonremover som jag fick med på köpet.


It´s friday! Vilket innebär jobb för mig. Tänkte kika in en liten snabbis här & berätta lite om gårkvällen innan jag far in till stan & klämmer på ett par skor som jag lagt unnan ! Middag som sagt på INVITO med 8 härliga sjuksköterskor jag jobbar med. Det var ju givet att vi alla började kvällen med en riktigt god Cosmopolitan, vad annars ;-) Ryggbiff fick stilla min hunger & det gjorde den ganska så bra måste jag säga, men tyvärr var den lite välstekt för min smak (vill gärna har med medium stekt), nästa gång blir det deras omtalade fiskgryta eller pasta. Vad brukar du äta på INVITO ?


Vad ska jag säga om SATC ? Jag drömde mig verkligen bort & idag har jag nästan träningsvärk i magen för jag skratta så mycket. En riktigt boost fick jag, precis vad jag behövde :-) Jag hoppas J vill se den så jag får se den en gång till ;-) Dock gick jag & såg filmen med skyhöga förväntningar & det borde jag inte ha gjort...


TACK  FÖR EN BRA KVÄLL TJEJER !





Kommentarer
Gardruth

NICE SITE WELL DONE




Kom ihåg mig?