Äntligen


Kl. 16:54 |


Äntligen ska jag få se SATC 2. Kl 18.00 ska några sjuksköterskor från jobbet ses på INVITO, tror vi är åtta stycken som ska njuta en bit mat & god dryck före biobesöket som börjar klockan 21.00. Klänningen som SJP har på sig här är så snygg, missminner jag mig inte så ska den finnas att klicka hem på Net-a-porter!


"Godmorgon" ;-) Nattens jobb gick riktigt bra, kändes lite ovant bara då det var några veckor sen jag var vaken en hel natt. Då jag kom hem hittade jag en J i soffan, han hade inte riktigt hunnit in till sovrummet innan han somna ;-) Tydligen hade dom haft riktigt skoj på jobbfesten igår. Nä,nu måste jag sätta igång & gräva i garderoben, dresscoden for the night är Chanel eller något som passar i öknen, jag satsar på det sistnämnda!


Kram på er !




Kommentarer



Kom ihåg mig?