On the road


Kl. 10:47 |



Finaste blusen köptes igår från H&M. Fanns även i helfärg, röd & svart.



Sommarens skönaste tunika/klänning köptes igår på Gina Tricot, ett TIPS! Finns i många fina glada färger, en svart & en vit fick följa med mig hem.


Hej på er. Vi har precis börjat rulla från stockholmscentral till Mjölby, där ska vi byta tåg mot Tranås. Där blir vi i några timmar innan vi ska bege oss mot Mönsterås. Känns lite trist att spendera hela förmiddagen i ett tåg, hade ju helst velat lapa lite sol & fixa till brännan innan morgondagen! Denna dag började ganska så tidigt som ni kanske förstår, redan klockan fem ringde klockan & strax efter sex lämnade tåget sundsvallsstation.


Vi anlände till stockholmscentral ca 30 minuter innan detta tåg skulle avgå, så jag hann med att besöka pocketshopen & köpa en flaska Ramlösa smultron, riktigt god! Givetvis har vi hunnit med lite kändisspotting också, kärleksparet Laila Bagge & Nicklas wahlgren såg vi på centralstationen & nu sitter Robyn bakom oss i tåget. Jag brukar alltid missa kändisar så jag är lite extra mallig nu eftersom jag lagt märke till 3 stycken, kanske ska jag tacka linserna som jag införskaffat ?


Nu ska jag luta mig tillbaka i dom sköna fotöljerna (givetvis åker vi 1:a klass) & vila ögonen, det kommer bli en tuff helg med lite sömn.


På återseende, Kram





Kommentarer
Emelie

Blusen är jätte fin! Jag har den i svart! Såg bara svarta när jag köpte min! Den prickiga var ju supersöt! :) Trevlig resa!




Kom ihåg mig?