Mulet hos mig


Kl. 10:27 |
Här hemma steg vi upp ur sängen strax före tio, jag med något försämrad förkylning. Näsan är täppt, halsen retar & känns tjock. Så typiskt då det är semestertider att bli lite sjuk, huvudsaken är väl att jag är feberfri. Som tur är brukar det bli bättre i halsen framåt dagen efter några koppar te, nu dricks den första. Planer för dagen då ? Jo, vi ska åka med massa kläder som vi rensat till Eriks hjälpen, handla mat, panta massa burkar samt ta en lite tur på birsta. BOOM´S REA har jag totalt missat & eftersom jag är på jakt efter ett sideboard så kanske något fynd kan göras där ? Dagens spinningpass som var planeras får nog avbokas eftersom halsen blivit värre...typiskt


Ha en trevlig dag




Kommentarer
Sara

Usch! trist med förkylning=( Hoppas du kryar på dig snart. Lite REA-shopping är aldrig fel, hoppas du hittar nåt fynd! hej så länge!




Kom ihåg mig?