Kylväska med stil


Kl. 17:18 |

 

Denna kylväska från Sagaform får alltid följa med oss till stranden/badet. Brukar packa med massa vatten & god sallad. Perfekt med bestick, muggar & tallrikar i ett eget fack. Förresten, kommer ni ihåg dom gårda fyrkantiga kylväskorna/kylboxarna som man hade förut ? :-)


Hej på er! Nu har jag jobbat natt 2/2 & är nu ledig i 2 nätter, sen är det dags för 3 & sen S E M E S T E R! Ska bli otroligt skönt. Har ni semseter ? Vad har ni för semesterplaner ? För oss blir det ett besök i Hudik 1:a veckan, sen slutet på 2:a & böran på 3:e blir det en sväng ner till sthlm. Jag tar gärna emot tips på vad ni tycker ni ska hitta på i STHLM. Är det någon restaurang i skärgården som ni kan tipsa om ?


Snart kommer J hem & då är det dags för middag åt honom & frukost till mig ;-) Dock är jag inte så hungrig å det är så typiskt då jag jobbar nätter, aldrig sugen på någonting = bra såklart ! Jag ska inte klaga.


Later





Kommentarer
Viktoria

Ni MÅSTE gå och käka på El Diablo. Kan vara en utav de bästa restaurangerna som finns!!

Sara

Viktoria: Kikade in menyn nyss, tror det blir middag där en kväll! Tack för tipset.Kram




Kom ihåg mig?