Ghost&semestersnack...


Kl. 01:34 |
Vi ser på Ghost här hemma, vad gör ni ? Jag har inte sett den filmen, vilket jag tycker är lite konstigt ;-) Idag har J fyllt år så vi har haft besök av hans familj. Ätit tårta & fått presenter, dom nya lila solstolarna ska vi inviga i morgon på tranviken, det ska ju bli SOL! Idag åkte även bror & hans fina tjej Elin hem, så nu är vi solo. Imorgon natt är det dags för jobb igen, sista veckan innan det är dags för 3 veckor semester. Nu i efterhand börjar jag ångra mig att jag tog 3 veckor, det hade faktiskt räckt med 1 sammanhängande semestervecka nu när jag jobbar nätter, är så mycket ledig ändå!


Vi hörs i morgon !




Kommentarer
Sara

Kan väl vara skönt med en 3veckorsledighet! Du skall se att du inte alls kommer att ångra dig då du väl är där=) Själv är jag inne på vecka 2 och börjar snart få ångest över att semestern är slut;) hehe! Ghost såg jag med igår, det är verkligen en gammal goding om jag får säga och ja grina även en skvätt denna gång! Hoppas ni har det bra på jobbet, hälsa alla! Nu ska jag hugga tag i mitt hem, tro det eller ej den här tiden på dygnet, men det gäller att vara effektiv och använda dygnets alla timmar! (Lill-snuttan har för 30min somnat....inte klokt) Ha de// Sara E




Kom ihåg mig?