Frukost alá LCHF


Kl. 14:03 |

 

Turkisk yoghurt 10 % samt lite linfrön & en kopp kaffe. Nej, jag har inte börjat med LCHF, men efter vårat besök till huvudstaden så kommer jag köra igång igen, inför resan till Egypten!


Hej bloggisar. Jag har spenderat denna förmiddag till att betala räkningar & suttit i telefonkö hos SJ i tron om att jag har råkat kastat mina biljetter. Eftersom jag har fått bekräftelse till min mejl var min förhoppning om att det skulle gå att resa på dom. Men ikke. 100 :- / biljett kostar det för att få ut nya! Detta ledde till att jag var helt enkelt tvungen att börja rota i våran sopkorg & det var allt annat än trevligt måste jag säga, MEN jag fann biljetterna! :-) Ibland har man tur...



 Vad bjuder denna dag på ? Jo, nu när jag är färdig med allt "pappersarbete" ska jag slänga in en tvätt (hur skönt är det inte att ha egen tvättmaskin? det ska jag ALLTID se till att ha. Rännandet till tvättstugan, den tiden är över!!) & plocka undan lite. Sen blir det nog en lätt joggingtur, jajjamensan halsen är nästan som ny & sen några avsnitt att Greys anatomy. Började se serien från säsong 1 igår, jag har nog inte sett dom 4 första säsongerna tror ja. Ikväll blir det middag med finaste Eva & det ser jag verkligen framemot!! Lite girltalk är precis vad jag behöver..





Kommentarer



Kom ihåg mig?