TGIF!


Kl. 19:19 |
Hej på er! Här hemma pågår förberedelserna inför kvällens fredagsmys. På Fredagkvällens meny står det Rostas med rotfruktssallad, prosciutto chips & reducerad balsamicosås. Till det kommer vi dricka ett rödvin som heter Campos de Luz, Garnacha old vine. Vi kommer inte äta någon förrätt eller efterrätt, istället blir det en liiiiten skål med godis till Let´s Dance...som jag bara kommer få se en timme, sen är det ju Hockey!

Direkt efter en riktigt bra dag på jobbet for jag till Ica maxi & inhandlade helgens färska tulpaner & ingredienserna till kvällens middag. Då jag ändå var ute i Birsta passade jag på att springa in på 2 av mina favorit affärer, MIO & Outlet Ittala. Från den sistnämnda affären kom jag ut med en silikonvisp som jag ska inviga då jag tillagar min balsamicosås. Från MIO blev det bara ett blockljus.

Äntligen är det helg hörrni, egentligen borde jag inte hurra så mycket för det eftersom jag är nyss hemmkommen från 2 veckors semester, men helg är ju ändå helg ;-) Mina planer är att våran gästtoalett ska få sig en makeover, det känns som om det är lika bra att ta tag i det nu! Så i morgon då jag slår upp mina bruna ögon ska jag bege mig till colorama för att köpa färg. Det är den hemska panelen som ska målas, troligtvis blir det vitt. Är ni intresserad av före & efter bilder ?

Vad har ni planerat in denna helg ?





Våran hall med tapeten vi ALDRIG tröttnar på! Vi har den i hela hallen, inte bara som en fondvägg. NJUT FREDAGSKVÄLLEN så "hörs" vi i morgon. Kram




Kommentarer
Fia

Ja lyckos er som varit i värmen, jag vill sol nuuu!



Före- och efterbilder gillas! :)




Kom ihåg mig?