vagabond


Kl. 00:48 |


Riktigt snygga kilklackisar med kedja. Finns hos Brandos som ALLTID har fri frakt & fri retur. Tror dom gick lös på tusenlappen... men det är dom väl värd ?


Avrundar denna lördagkväll med att tipsa om dessa snygga skor! Jag skulle behöva uppdatera min "skogarderob" med lite finare vardagsskor som dessa. Men visst är dom fin ? Jaja, nog om detta. Tror jag inte kommer se klart SATC även om slutet är här om några minuter. Tror att Brudarna på Östermalm ska få söva mig. Tror dock att jag kommer ha svårt att somna eftersom det känns som jag ska kräkas vilken sekund som helst... längtar till J kommer hem ♥♥

Kraaaam!




Kommentarer
Sofie

Sara: Tack för ditt svar :)

Jag läser till Undersköterska och det var väll det jag trode att jag hela tiden ville bli men jag känner att de ämnen jag läst har jag gärna velat dyka djupare i och jag känner att jag vill prova något nytt än att jobba på äldreboende..

Jag tänkte först läsa en kurs vidare efter usk-utbildningen är klar & det är barn/ungdomsjukvård och försöka få in en fot på BB men sen vill jag nog läsa till ssk,det verkar så roligt och det intresserar mig verkligen,det enda jag är så himmla nojjig över är allt ansvar man har som Sjuksköterska,det med rätt dos medecin osv,tänk om man gör fel?

Sofie

Ja,precis jag kan tänka mig att ssk har mkt att göraoch inte hinner med att både hjälpa Usk & göra "sitt" arbete också...

Ja,vi får helt enkelt se hur det utformar sig :D

Men,tack för dit svar iaf..

Nyfiken

Kanske du är gravid?:) nya barnrummet är

Väl klart nu;) lycka till!:)

Emelie

Kanonfina skor!! :)

Sara

Nyfiken: Nej, jag är inte gravid :-)




Kom ihåg mig?