Snygg väska


Kl. 12:01 |


Supersnygg väska från Lilly of sweden finns hos CREATIVE LOUNGE. Jag är ingen väsktjej, men denna skulle gärna få komma hem till mig.


Hej bloggisar & 2:a december! Tänk vad tiden går, november har verkligen svischat förbi. Snart är det 26:e februari, vilket betyder TJEJVASAN ! Men än så längen så försöker jag att inte tänka på att jag ska åka tjejvasan, utan tränar för att det är kul! Har bara kommit iväg på "kortpass" alltså 3-5km turer & detta eftersom jag vill lära känna skidorna. Men snart är det nog dags för en lite längre tur...


Vad händer idag ? Jag ska hämta ut ett paket som innehåller ett par SORELL, tyvärr tror jag inte dessa kommer att passa mig så de får säkert åka tillbaka. Inhandlas mat ska det också göra, likaså städa lite här hemma inför helgen. Eftersom jag jobbar hela helgen så är det skönt att få det gjort idag. Ikväll ser jag framemot 1 1/2 timmes robinson i soffan med massa ljus tända, visst är det spännande ?

På återseende fina ni! Kram




Kommentarer



Kom ihåg mig?