Saturday diary


Kl. 14:04 |


Osminkad tjej som njuuuuuuter denna lördag före 3:e advent!

Idag klev vi upp ur sängen strax efter 10.00 fast vi var riktigt trött i ögat efter en sen kväll igår. J skyndade sig göra sig ordning för att sen åka & hjälpa sin familj flytta lite grejjer. Själv har jag halv sovit i soffan & sett en värdelös film på tv3. Har precis stoppat i mig lite rester från igår, PIZZA MORENO med bladspenat, gurka, tomat & massvis med rödlök. Hur gott som helst. Nu när J snart kommer hem kanske vi sticker ut & åker lite skidor, som ni märkt har jag vilat lite från det eftersom jag ramlat & slagit rumpan/ryggen. Har varit så rädd att jag ska ramla med skidorna & få ännu mer smärta, men nu är det nästan helt bra :-) Men eftersom skidskytten snart börjar så kanske vi stannar inne & tittar på den istället...


En riktig MYSlördag med inga måsten, perfekt slut på min lilla minisemester!





Kommentarer



Kom ihåg mig?