Mys!


Kl. 19:22 |


Fin "morgonrock" i siden fick följa med hem från H&M idag. Kombinerar med svarta tights & vitt ribbat linne under, perfekt hemmamysoutfit. Vad som mer fick följa med hem från min lilla runda på stan idag visar jag imorgon.

Hej bloggisar! Här hemma pågår middagslagning för fullt. Det som står på menyn är smördegsinbakad potatis & rostbiff som jag givetvis gör i ordning själv. Jag & J ska ha lite myskväll eftersom han åker ner till stockholm imorgon. Om jag inte återkommer ikväll med lite update så hörs vi garanterat imorgon, då är jag ledig!

Trevlig onsdagkväll!




Kommentarer
Vickis

God fortsättning Sara och vad läcker rock!!

Låter som en härlig middag, såg du Fira Nyår med Tina igår? Hon bjöd på något som saltinbakad helstekt entrecoté..Har du provat att saltinbaka något? KRAMIS

Sara

Vickis: Rocken är helt underbar :-) Middagen blev jättegod. Jag såg inte programmet igår men det låter ju hur gott som helst. JAg har aldrig provat att saltinbaka något men jag har en saltrulle i frysen som jag tänkte ska bli mitt första försök. Det är ju så gott! :-)




Kom ihåg mig?