Kesella + Kanel = sant


Kl. 23:50 |


Kvällsmålet blev kesella som jag blanda kanel med, det blev faktiskt gott. Testa! :-) Imorgon får det faktiskt även bli förmiddagens mellanmål. Kesella är PERFEKT som kvällsmål eftersom det är mättande och proteinrikt. ' Variera med att blanda i bär, lågkalorikräm eller funligt. Annat bra kvällsmål är t.ex proteindrink, proteinbar samt Äggvita! Om man vill dra ner på kolhydratintaget på kvällen förståss.

Godkväll bloggisar! Äntligen ligger jag nedbäddad i sängen, är helt slut efter kvällen på jobbet även om det var en lugn sådan. Ikväll kände jag verkligen att jag släpade benen efter mig & allt tog lite längre tid än vad det brukar. Känns inte som jag nyligen varit 3-dagarsledig!

Imorgon ringer klockan strax efter 05.00 så det är bäst jag stänger ner nu här. Även om det känns lite trist att behöva sova nu, J ligger nämligen  & kikar på Love Actually (stavning?)

GoDNaTt!





Kommentarer



Kom ihåg mig?