Friday diary


Kl. 16:09 |




Hej bloggisar ! Ikväll påbörjar jag natt 1/3, känns helt ok efter att ha varit ledig 2 nätter nu. Om jag räknar så har jag inte alls så många nätter kvar innan det är dags för dagperioden igen. Idag tog jag en rejäl sovmorgon eftersom jag har sovit minimalt inatt, var vaken mellan 3-6, hur jobbigt som helst! Men eftersom jag ska jobba inatt så gör det inte så mycket att det blev just en rejäl sovmorgon .


Jag ska strax bylsa på mig kläder & ta en prommis till hemköp för att köpa lite middag, eftersom J inte kommer hem alls idag så funderar jag på att äta något som jag ÄLSKAR & han inte alls tycker om. Typ pölsa eller isterband, minns inte senast jag åt det.


Just ja, ben & rumpa fick sig en rejäl genomgång i gymmet igår & det känns verkligen idag! Hur skönt som helst :-)

Hoppas ni har en bra fredag !





Kommentarer



Kom ihåg mig?