Friday diary


Kl. 16:13 |
 

Ljuslyktan som har varit placerad i sovrummet har nu fått flyttat in till gästrummet & det blev riktigt bra. De blå stenarna matchar gardinerna perfekt..

Hej bloggisar! Här kommer verkligen ett sent fredagsblogginlägg från min sida. Idag har jag fixat med gästrummet; Skrapat bort färg från golvet, dammsugit, strukt gardiner, hängt upp gardiner, skruvat, bäddat sängen osv.. Nu är det nästan färdigt, lite smått som fattas som måste inhandlas. Sen ska tv´n upp på väggen också... Men jag är riktigt nöjd med resultatet & allra mest för att jag har gjort det alldeles själv!  När jag ändå var igång med dammsugarn så passade jag på att fräsha till resten av lägenheten också. Skönt med nystädat inför helgen!


Ikväll vankas det IDOLFINAL! Det har väl ingen missat ? Så dagen till ära kommer vi tillaga Morbergs hemmagjorda pizza med Buffalomozarella, kokt skinka & basilika. Visst låter det gott ? Vi har gjort pizzan förut & den faller oss verkligen i smaken.


Hoppas ni får en trevlig fredagkväll & det är inte helt omöjligt att vi hörs lite senare. KRAM




Kommentarer



Kom ihåg mig?