Bra film!


Kl. 19:56 |


Bra film med den där Ben... se den.

Godkväll bloggisar! Här hemma har det inte hänt så mycket, det har blivit film & mys. Perfekt ledig lördag med andra ord. Måste erkänna att jag är lite sliten efter gårkvällen, men det har det varit värt eftersom vi hade så skoj igår. Men det sista glaset champagne skulle jag ha hoppat över ;-) Justdet, vi fick en riktigt smarrig efterrätt som jag måste försöka få ihop här hemma, Äkta vaniljglasskula på saffransgrädde, det smakade himmelskt!


Nu ska jag byta soffa mot grannens där Robinson finalen ska ses. Mycket mer än så orkar jag faktiskt inte med. Blir nog en ganska tidig lördagkväll & imorgon hoppas jag att snöandet lugnat ner sig så kanske det kan bli en skidtur.

Hoppas ni får en mysig lördagkväll, vad ni än gör! KRAM




Kommentarer



Kom ihåg mig?