Årets första julbord


Kl. 18:30 |


Sneak a peak från "lill toaletten"... De vita korgarna fick följa med hem från IKEA idag, tycker det ser mycket "renare" ut med just korgar...


Hej bloggisar! Äntligen lite tid för att blogga, det brukar bli  lite ont om det då jag jobbar nätterna. Idag när J slutade jobbet så åkte vi till IKEA för att äta deras julbord. Vi har båda hört att det ska varar riktigt bra så vi blev ju lite nyfikna såklart & för 79:- så var vi riktigt nöjda! Julskinka, gravadlax, köttbullar, prinskorvar, sillsallad, revbensspjäll, citronsill, svartvinbärssill, syltor & ris ala malta & mycket mycket mer. Efter vi njutit middagen så blev det en sväng nere på IKEA, jag passade på att fylla på ljusförrådet för det ekar tomt korgarna till "lill toaletten" samt ett stort doftljus som just doftar ljuvligt...


Nu har J lagt sig raklång på soffan (paltkoma) & jag ska sätta igång att städa våran stora toalett, av någon konstig anledning blir den skitig så fort. Hur ofta städar ni toaletterna ?


På återseende kära ni!




Kommentarer
Vickis

Haha! Jag städar själva toaletten så fort jag tycker det är så skitigt att det äcklar mig. Damm blir det ju alltid, men när det ligger hårstrån...FY fabian! Och i självaste toaletten skrubbar jag vav eller vid behov.



Korgarna gör sig mycket bra på lilltoan!

Fia

Har också flera såna korgar, så bra att fylla med skrot! :)

Vi kör toastädning en gång i veckan. Och nån extraskur om det behövs :P




Kom ihåg mig?