En taklampa


Kl. 23:56 |



Är på jakt efter en lampa till köket & till sovrummet, hittade denna hos Thehome.se. Den heter Jupiter & finns i färgerna vit, rökgrå samt rökbrun. "Jupiter taklampa har en vacker skärm av acryl i klassisk design som sprider ett mycket behagligt ljus i rummet. Komplett taklampa med sladd och takkupa i rostfritt stål". Förresten, kika in deras sortiment på köksbord!


Nu ska jag gå & bädda sängen med rena sängkläder, det kommer bli otroligt skönt att krypa ner. Blir nog en tidig kväll eftersom jag är All by my self. Det har varit en lite jobbig dag idag med många funderingar & bilkörning. Dessutom började dagen med migrän, så tror faktiskt kroppen måste vila. Förhoppningsvis vaknar jag i morgon & mår prima ballerina o redo för en ledig dag!


Godnatt på er
& hoppas ni haft en riktigt bra start på v 35 denna måndag! Min kunde inte ha börjar sämre... jag tänker inte gå in på detaljer.

Sleep tight.






Kommentarer
marie

Hoppas du får en bättre dag idag:)

Kram




Kom ihåg mig?